FITTA ALL DAY LONG

29 Aug

utan att veta att två människor sökt efter just precis detta på lilla internet och hamnat på min lilla blogg, bakade jag igår hallongrottor:

 

 

eller egentligen var söktermerna ”femme i fittan” och ”bygga en fitta”, men jag förstår ju att det är mina mensfittekakor med hjärtklittor de letat efter.

jag har även gjort klart ett nytt korsstygnsbroderi!

 

det är baserat på den här bilden av tee corinne (vars bok cunt coloring book jag tipsade om förra veckan):

 

jag har använt mig av knitPro, som är en grej som kan omvandla bilder till korsstygns- och stickmönster.

DO IT YOURSELVES, HONEYS!

3 svar to “FITTA ALL DAY LONG”

  1. Elin 29 augusti, 2012 den 23:25 #

    Men så jävla bra blogg! Läst igenom de flesta inläggen o blir så peppad! Rider på det ruset hela dagen. Hell yeah!

    • wannadisco 29 augusti, 2012 den 23:48 #

      men tack honey!! fan vad fint! ♥

  2. Linda 12 november, 2012 den 23:25 #

    sådana kakor vill jag göra. de ser helt fittastiska ut! du är ett proffs du!

Kommentera

